Skupiona fala uderzeniowa

Terapia  skupioną falą uderzeniową jest nowoczesną i nieinwazyjną metodą leczenia bólu za pomocą technologii elektroakustycznej gwarantującą  długą  żywotność i wysoką skuteczność kliniczną.

Wysokie napięcie zmienia kształt kryształu piezoelektrycznego wewnątrz aplikatora i dzięki soczewce elektroakustycznej fale elektroakustyczne kształtowane są w sposób zbieżny. Docierają do ściśle określonych obszarów objętych stanem zapalnym w układzie mięśniowo-szkieletowym.

Ze względu na dużą efektywność, niewielką ilość zabiegów i krótki czas powrotu do pełnej sprawności fizycznej terapia polecana jest dla sportowców.

Salus Talent Pro Uro

Salus Talent Pro Uro to nowoczesne urządzenie stanowiące połączenie urządzenia Salus Talent (głębokiej stymulacji elektromagnetycznej) z programami i fotelem URO.

Osiąga indukcję magnetyczną do 3 Tesli i częstotliwość do 100 Hz.

Schorzenia urologiczne i uroginekologiczne  to krępujący i poważny problem dotykający wiele osób niezależnie od płci i wieku. Salus Talent Pro Uro umożliwia leczenie schorzeń uroginekologicznych w skuteczny i bezpieczny sposób.

Terapia w odróżnieniu od innych metod, w których korzysta się m.in. z elektrod dopochwowych lub analnych jest całkowicie bezinwazyjna, bezbolesna i komfortowa, bez konieczności rozbierania się i ingerowania w intymność pacjenta.

Zabieg odbywa się w pozycji siedzącej na fotelu URO, w którym znajduje się głowica generująca pole elektromagnetyczne, które:

• stymuluje mięśnie do skurczu,
  • powoduje miejscowe przekrwienie,
  • pobudza procesy regeneracji mięśni i nerwów,
  • stymuluje ośrodek mikcji.

Efekty terapii widoczne są po serii zabiegów poprawiając komfort życia pacjenta.

Laser wysokoenergetyczny

Laser wysokoenergetyczny (HIL) to nowoczesny zabieg, który dzięki wysokiej mocy oraz długości fal światła laserowego bliskich 1000 nm w trybie ekstremalnie krótkich impulsów umożliwia opracowanie głębiej położonych struktur niż laser niskoenergetyczny. Terapia laserem wysokoenergetycznym w krótszym czasie umożliwia uzyskanie lepszych efektów terapeutycznych niż zastosowanie innych zabiegów. Mechaniczna  stymulacja wolnych  zakończeń  nerwowych i innych receptorów bólu w tkance podskórnej blokuje ścieżki bólowe w układzie nerwowym i przynosi natychmiastową ulgę w bólu.

Fala uderzeniowa

Terapia falami uderzeniowymi jest nowoczesną i nieinwazyjną metodą leczenia bólu za pomocą fal akustycznych, które charakteryzują się wysokim, skokowym ciśnieniem uwalnianym w krótkim czasie.

Fale akustyczne docierają do ściśle określonych obszarów objętych stanem zapalnym w układzie mięśniowo-szkieletowym. Stymulują regenerację tkanki, umożliwiają rozbicie zwapnień i narośli kostnych (osteofitów np. przy ostrodze piętowej), łagodzą objawy, a także eliminują przyczyny przewlekłego bólu.

Fala uderzeniowa stymuluje produkcję kolagenu, zwiększa elastyczność, jędrność skóry i umożliwia rozbicie podskórnej tkanki tłuszczowej, uszkadza komórki tłuszczowe i hamuje ich różnicowanie, dlatego stosowana jest w medycynie estetycznej jako forma leczenia cellulitu. Terapia falą uderzeniową może stanowić alternatywę dla niektórych zabiegów chirurgicznych.

Salus Talent

Bardzo nowoczesny aparat stosowany od kilku lat w rehabilitacji. Wykorzystywany jest do skutecznej walki z bólem narządu ruchu i nieinwazyjnej terapii zaburzeń układu moczowo-płciowego.

Salus Talent to wysoko indukcyjny, głęboko penetrujący, pulsacyjny stymulator elektromagnetyczny (3 Tesli przy częstotliwości do 100 Hz).

Posiada dwie głowice różnych rozmiarów, które pozwalają na precyzyjne przyłożenie pola elektromagnetycznego przenikającego warstwy odzieży, tkanek oraz kości, stymulując ściśle wyznaczony obszar w głębi ciała.

W przeciwieństwie do pola elektromagnetycznego niskiej częstotliwości przenika w tkanki na głębokość do 10 cm.