• Salus Talent Uro

Schorzenia  uroginekologiczne i urologiczne  to  poważny  problem  dla  pacjentów  obu płci w różnym wieku. Nie  jest prawdą, że  nietrzymanie  moczu  jest   to  schorzenie tylko u pań w podeszłym wieku. Tak naprawdę u pacjentek w każdej grupie wiekowej występuje ten problem, ale chyba najbardziej krępujący jest dla młodych kobiet. Najczęściej zaczyna się po urodzeniu pierwszego lub drugiego dziecka lub jest związany z charakterem wykonywanej pracy. Dla mężczyzn ta grupa schorzeń to przede wszystkim problemy z prostatą i wynikające z nich powikłania oraz zaburzenia związane z erekcją. W sposób zachowawczy nietrzymanie moczu leczy się za pomocą metod fizjoterapeutycznych, korzystając m.in. z elektrostymulacji aplikowanej za pomocą elektrod dopochwowych lub analnych. Nie jest to rodzaj terapii akceptowany przez wszystkich pacjentów.
    Terapia   Salus-Talent URO   to  rodzaj   głębokiej  stymulacji  elektromagnetycznej o dużej intensywności i małej częstotliwości pola elektromagnetycznego, przez co zabiegi wykonywane są bezinwazyjnie i są bezpieczne dla pacjenta oraz odznaczają się wysoką skutecznością. W przypadku schorzeń uroginekologicznych, które dla pacjentów są dosyć krępujące, możliwość skorzystania z terapii, która jest aplikowana z zewnątrz, bez konieczności rozbierania się i ingerowania w jamy ciała, jest sytuacją komfortową.
    Jakie są wskazania do tej terapii?
    Wysiłkowe nietrzymanie moczu, nietrzymanie moczu wywołane nagłymi parciami, nietrzymanie moczu pochodzenia neurogennego, nietrzymanie moczu o mieszanym podłożu, nietrzymanie moczu po zabiegach operacyjnych u kobiet i mężczyzn, nietrzymanie stolca, dysfunkcje seksualne (zaburzenia erekcji i suchość pochwy), przewlekłe zapalenie gruczołu krokowego, ostre i przewlekłe bóle miednicy, w tym bóle menstruacyjne.
    Terapia obejmuje 8 zabiegów wykonywanych w czasie 3 – 4 tygodni. Seria zabiegowa może być powtarzana raz na trzy miesiące.
    Terapia nakłada również ograniczenia. Przeciwwskazaniami bezwzględnymi do terapii są:
    ciąża, schorzenia onkologiczne, implanty metalowe w obrębie pola zabiegowego, implanty elektroniczne, wiek rozwojowy.
    Ograniczeniem  względnym  jest  menstruacja,  podczas  której  nie  wykonujemy   zabiegów u pacjentek.