• Absolutna Nowość Terapia Głęboką Stymulacją Elektromagnetyczną Salus-Talent jedna z głównych technik stosowanych w masażu wibracyjnym.
    Masaż ten bardzo dobrze sprawdza się we wszelkiego rodzaju zaburzeniach związanych ze spastyką mięśniową lub przykurczami mięśniowymi u pacjentów z uszkodzonym CUN. Ciało pacjenta wprowadzane jest w wibrację o odpowiedniej częstotliwości co powoduje z jednej strony pobudzanie kory mózgowej, która  jest  zmuszana  do odbioru i zaszeregowania wielu bodźców pochodzących z ciała, a z drugiej strony masaż ten powoduje naprzemienną zmianę napięcia mięśniowego od  skurczu  do  rozkurczu,  co w  rezultacie  zmniejsza  spastykę i przykurcze mięśniowe co w efekcie daje harmonizację napięcia mięśniowego.

Salus – Talent to:

• Szeroki zakres zastosowań
    • Rezultaty potwierdzone klinicznie
    • Skuteczny i bezinwazyjny
    • Najgłębsze przenikanie na rynku (10 cm w głąb tkanki)
    • Bezpieczny w użyciu
  • Zasada działania:
    Jest to pierwsze na rynku urządzenie magnetoterapeutyczne, za pomocą którego można uzyskać subiektywnie odczuwalną intensywność podczas stosowania, a także indukcję magnetyczną rzędu 2,5 tesli przy częstotliwości do 50 Hz.
    Wysoko indukcyjny, głęboko penetrujący, pulsacyjny stymulator elektromagnetyczny SALUS-TALENT pozwala na miejscowe przyłożenie precyzyjnego pola elektromagnetycznego przenikającego warstwy odzieży, tkanek oraz kości, stymulując ściśle wyznaczony obszar w głębi ciała.
    Ludzkie ciało stanowi dobry przewodnik dla pola magnetycznego. W momencie przyłożenia wysokoenergetycznego pulsacyjnego pola magnetycznego, tkanki organizmu są stymulowane w miarę penetracji tego pola w głąb organizmu. Pobudza to w następstwie komórki nerwowe, mięśnie oraz naczynia krwionośne. W przeciwieństwie do stymulacji elektrycznej działającej jedynie na powierzchni, stymulacja wywołana silnym polem magnetycznym przenika głęboko do wnętrza organizmu, pobudzając tkanki. Głębokość penetracji sięga do 10 cm.

Główne obszary zastosowań:
    • Rehabilitacja
    • Medycyna sportowa
    • Neurologia
    • Ortopedia
    • Wellness
    Wskazania:
    Schorzenia kręgosłupa:
    • Ostry/przewlekły ból odcinka krzyżowo-lędźwiowego (lumbago)
    • Rwa kulszowa (ischialgia)
    • Spondyloza (zmiany zwyrodnieniowe kręgów)
    Nietrzymanie moczu