• Masaż

Masaż relaksacyjny

Jest niezawodnym sposobem na rozładowanie napięcia mięśniowego. Korzystne działanie na układ nerwowy sprawia, że masaż  jest postrzegany jako zabieg terapeutyczny powodujący  poprawę ogólnego samopoczucia pacjenta. Masaż relaksacyjny polecany jest osobom narażonym na duży stres oraz tym, których praca zawodowa wymaga długotrwałego przebywania w określonej pozycji ciała. Pomaga by się odprężyć i zrelaksować.

Masaż leczniczy

Masaż leczniczy działa przeciwbólowo, polepsza odżywianie tkanek, regeneruje mięśnie, reguluje napięcie mięśniowe, zwiększa elastyczność i sprężystość mięśni, zmniejsza tkankę tłuszczową, przyspiesza przemianę materii, uaktywnia przepływ krwi i limfy. Celem masażu leczniczego jest zwiększenie dopływu krwi do masowanego rejonu ciała, rozgrzanie  masowanych  tkanek,  łagodzenie  napięcia  psychicznego, uzyskanie uczucia ulgi i odprężenia. Jest on niezwykle skuteczny w przypadku łagodzenia bólu kręgosłupa, stawów, mięśni oraz migrenowych bólów głowy.

Masaż gorącymi kamieniami

Masaż gorącymi kamieniami łączy w sobie tradycyjne techniki masażu relaksacyjnego z użyciem gorących kamieni bazaltowych. Kamienie podgrzane do odpowiedniej temperatury dobrze utrzymują ciepło i łatwo oddają ją ciału. Masaż gorącymi kamieniami to zabieg który, relaksuje, odpręża oraz przywraca równowagę psychofizyczną. Masaż gorącymi kamieniami pozytywnie wpływa na wzrost energii i spadek poziomu stresu i zdecydowanie poprawia samopoczucie